HTML

Mindig mások halnak meg helyettem

2017.10.04. 12:30 :: Rostás Farkas György

tarjan-tamas-original-5133.jpgTarján Tamás emlékére

Ma – az utóbbi napok számomra megrázó hírei kapcsán, amelyek a lelkemhez közel álló barátaim eltávozásáról szóltak -, azon gondolkodtam, hogy mindig mások halnak meg helyettem.

Most csak egy példát említek:

Tarján Tamás majd félévszázadig volt a Cimborám, Barátom. Mindig összehoztak bennünket a könyves napok: a Könyvét és a Nemzetközi Könyvfesztivál.

Amikor találkoztunk rendszerint úgy kezdte a beszélgetést:„Szevasz Pajtás! Milyen hírrel tudsz szolgálni.”

Erre én csak azt mondtam:" Van egy új kötetem, amit a régi szeretettel átnyújtanék." Ő pedig mindig nagyon örült a kötetnek, írásoknak.

Kedves Tamás!

Üzenem neked most Odaátra, hogy az itt-maradottaknak nagyon hiányzol!!!

Van még egy  kérdésem. Egyívásúak vagyunk, egy évben születtünk. Mondd légy szíves, lesz-e még Odaát is ilyen, mint itt volt ezen a bolygón. Mert itt olyanok voltunk, mint a testvérek. Te már tudod, mi van Odaát az alagút túlsó oldalán, ott a fényözönben.

Kérlek, küldj üzenetet, küldj jeleket! Mert nem hiszem el, hogy már elmentél innen, s egy másik csillagösvényen átmentél az örök mennyei hazába. De ha ez igaz, üzenj, hogy milyen is ott. mert te már tudod, és én még nem jártam ott.

Olyan jó volt itt e földi hazában barátodnak lenni! Ha máskor nem is, a könyvhéten minden évben találkoztunk. De beszélgetésünket mindig ott folytattuk, ahol abbahagytuk.

Isten óvjon, és vigyázzon rád, ahogy itt is tette több évtizeden keresztül!

Szeretető testvéred, aki mindig őrizni fogja emlékedet a szíve rejtekhelyén: Rostás – Farkas György

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rfgy.blog.hu/api/trackback/id/tr1912927415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása