HTML

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Az én drága két fiam

2018.01.02. 13:33 :: Rostás Farkas György

- Örökségem hordozói -   

fiaim.jpgMost, hogy volt ez a sok-sok ünnep, jutott időm elcsendesedni, elmélkedni és persze számvetést készíteni.

Most hosszan nézem, nézegetem az én szép, okos fiaim fényképét, s azon gondolkodom, hogy mi a közös bennük.

Talán az, hogy mindketten a lelkem, a szívem hordozói, őseink örökségének és tüzének továbbvivői.. Nagyon szeretem őket, s aminek szívből örülök, hogy ők is nagyon szeretik egymást. Egy szülőnek ennél nem lehet nagyobb öröme.

Most megint elérzékenyültem, ebből is érzem, hogy megöregedtem...

Visszatérve a két fiamra: Büszke vagyok rájuk, büszke vagyok, mert szépen élnek, nyugodtak, megfontoltak és szépen nevelik a gyermekeiket.  

Sokszor gondolkodom azon, amit édesapámtól is hallottam: - Szép nagy családod legyen!  Így hagyta rá örökségül az én nagyapám is. Gyakran gondolkodom azon, hogy jó lett volna, ha fiaimból és lányaimból is annyi született volna, mint az én szüleimnek: hat fiú és öt leány.

De így is nagyon jó, csak egészségesek legyenek. Az én édes jó szüleimtől de sokszor hallottam azt a szót, hogy életrevaló legyen az ember… Hál Istennek az én két  fiam is az. Persze ezt elmondhatnám a lányaimról is. Róluk is írok majd…

Azt mondanám szívem szerint, hogy rohan az idő, mert nagyon hamar felnőtté váltak. De hála az Istennek sok, szép és okos unokával ajándékoztak meg, akik betöltik az életemet.

Elmondhatom őszintén, hogy én vagyok a világ egyik legboldogabb papókája. Minden unokám külön-külön nagy-nagy örömforrás számomra. Vidámak, okosak szépek és az enyémek. Sokszor mondtam már, hogy jó az Isten hozzám. Jó szülőkkel ajándékozott meg, jó testvérekkel és jó gyerekekkel.

Csak annyival egészíteném ki, hogy jó unokákkal is. Istentől többet, jobbat, szebbet már nem várhatok el. Minden évben elzarándokolok nagyszüleimhez és szüleimhez híven a szent zarándokhelyekre: Máriaradnára, Máripócsra, Csatkára, hogy imát mondjak a családomért, honfitársaimért és gyönyörű szép hazámért.

Erre tanítom, tanítottam gyermekeimet, most már unokáimat is. Elmondhatom őszintén, a naplementéhez közeledve, hogy nagy ajándék számomra a szép, nagy családom, amiért hálás vagyok az én Istenemnek.

Ha szeretet lakozik a szívben, az sokat segíthet. Csak annyi a tennivaló, hogy ki kell szeretni a szeretet…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rfgy.blog.hu/api/trackback/id/tr5413541059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása