HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Isten úgy rendelkezett - 25 éves a Gandhi Gimnázium

2019.02.26. 13:26 :: Rostás Farkas György

 -A cigányoknak is van iskolája -

Isten úgy rendelkezett! Milyen gyönyörűséges, milyen megható és felemelő. A 21. század elején kinyílott a kapu és bementünk rajta mi, cigányok, hogy kiművelt emberfők legyenek a 21. század cigányai is.

bogdan_janos.jpgLétrehozták a Gandhi Gimnáziumot Isten kegyelméből. Amikor létrehozták, - ha hiszitek, ha nem – elsírtam magamat és ennek már 25 éve. Boldog ifjúság. Nem tehettem mást, elzarándokoltam 25 évvel ezelőtt én is, hogy ott üljek a padsorokban és érezzem a falak kisugárzását. Úgy éreztem, én is újra diák lettem.

Látjátok ifjú testvéreim, nyitva a lehetőség előttetek.Ne érezzék magukat a cigányok sem másodrendű állampolgárnak! Tanuljatok, mert a tudást senki nem veheti el tőletek… Az oly annyira sajátotok, mint az élmények. Azért a tudásért, amit a Gandhi Gimnázium ad, én ma is hálát adok a mi Teremtőnknek. Mintha tegnap történt volna és képzeljétek Negyed évszázada annak, hogy kinyitotta kapuit a Gandhi Gimnázium.

(A képen Bogdán János, a gimnázium egyik alapítója, első igazgatója látható.)

Tervezem, hogy nyáron újra elmegyek oda, hogy ott lehessek a mai diákok között, megfogjam a kezüket és megsimogassam szép, okos fejüket. Megérdemlik, mert ők lesznek a cigány kultúra nagykövetei.

Éljetek a lehetőséggel, de azzal soha ne éljetek vissza! Amit Isten ajándékba ad nektek azt ti is adjátok tovább! Ne hagyjátok el cigány népeteket, sorstársaitokat, tegyetek azért, hogy az utánatok jövő generációk is méltó emberi életet éljenek!

Minden ott tanító nevelőre és diákra kérem Isten bőséges áldását, Ámen!

rfgy_signo-page-001.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rfgy.blog.hu/api/trackback/id/tr4114655369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása